ΕΝΔΟΔΟΝΤΙΑ

ΕΝΔΟΔΟΝΤΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ

Ο πολφός του δοντιού αποτελείται από νεύρα, αγγεία και συνδετικό ιστό. Η φλεγμονή ή μόλυνση του πολφού μπορεί να οφείλεται σε διάφορα αίτια όπως εκτεταμένη τερηδονική βλάβη, επαναλαμβανόμενες οδοντιατρικές παρεμβάσεις, κακές αποκαταστάσεις ή κάταγμα του δοντιού.

Ποιός είναι ο σκοπός της ενδοδοντικής θεραπείας?
Σκοπός της ενδοδοντικής θεραπείας είναι η αφαίρεση του νοσούντος, μολυσμένου ή νεκρού πολφού και η ερμητική έμφραξη του ριζικού σωλήνα, ώστε να μην αναπτύσσονται μικρόβια στο εσωτερικό του δοντιού. Σε αντίθετη περίπτωση, αν παραμείνουν μικρόβια στον πολφό προκαλείται καταστροφή του δοντιού και του οστού που το περιβάλει, με τελική συνέπεια την απώλεια του δοντιού, την επέκταση της καταστροφής του οστού και την επιμόλυνση των διπλανών δοντιών και ιστών.

ΓΙΑΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΕΝΔΟΔΟΝΤΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ-ΑΠΟΝΕΥΡΩΣΗ

Επειδη χωρίς θεραπεία, η λοίμωξη θα εξαπλωθεί, το οστό γύρω από το δόντι θα αρχίσει να εκφυλίζεται και το δόντι μπορεί να χρειαστεί εξαγωγή.
Όταν ενα δόντι παραμείνει χωρίς θεραπεία για μεγάλο χρονικό διάστημα η μόνη εναλλακτική,συνήθως είναι η εξαγωγή.
Αυτό μπορεί να κάνει τα γύρω δόντια να στραβώσουν, προκαλώντας ανισσοροπια στο φραγμο και στη συγκλιση. Παρόλο που η εξαγωγή είναι φθηνότερη , το κενό που μένει απαιτεί την τοποθέτηση προσθετικης εργασιας (εμφυτεύματος ή γέφυρας), τα οποία εχουν κοστος πολύ μεγαλυτερο από την ενδοδοντική θεραπεία.
Όταν έχετε την επιλογή είναι πάντα προτιμότερο να κρατήσετε τα φυσικα σας δόντια μέσα στο στόμα θεραπεύοντάς τα.
Τίποτα τεχνητό δεν μπορεί να αντικαταστήσει καλυτερα την εμφάνιση ή τη λειτουργία ενός φυσικού δοντιού, γι ‘αυτό είναι σημαντικό να εξετάζετε πάντα την ενδοδοντικη θεραπειαν ως πρωτη επιλογή.
Η ενδοδοντική θεραπεία έχει υψηλό ποσοστό επιτυχίας αν εκτελειται απο ειδικο και τα περισσοτερα δόντια που έχουν υποβληθει σε αυτη τη θεραπεια διαρκούν μια ζωή.

Θα νοιώσω πόνο κατά τη διάρκεια η μετά την θεραπεία;

Πραγματοποιούμε πολλές ενδοδοντικές θεραπειες για την ανακούφιση του πόνου των πονόδοντων που προκαλείται από τη φλεγμονή ή τη μόλυνση του πολφού.
Με σύγχρονες τεχνικές και αναισθητικά, οι περισσότεροι ασθενείς δηλωνουν ότι είναι αρκετά άνετοι κατά τη διάρκεια της διαδικασίας.
Για τις πρώτες ημέρες μετά τη θεραπεία, το δόντι σας μπορεί να αισθάνεται ευαίσθητο, ειδικά αν υπήρχε πόνος ή μόλυνση πριν από τη διαδικασία.
Αυτή η ενοχληση μπορεί να ανακουφιστεί με ενα απλο παυσιπονο.
Ο οδοντίατρός σας θα σας δώσει τις απαραίτητες οδηγίες για σωστή επούλωση.
Το δόντι σας μπορεί να συνεχίσει να αισθάνεται ελαφρώς διαφορετικό από τα άλλα δόντια σας για κάποιο χρονικό διάστημα μετά την ολοκλήρωση των ενδοδοντικών θεραπειών σας.
Ωστόσο, όπως και με οποιαδήποτε οδοντιατρική θεραπεία εάν έχετε έντονο πόνο ή πίεση ή πόνο που διαρκεί περισσότερο από μερικές ημέρες, καλέστε το γραφείο μας!

Ενδοδοντική θεραπεία ( ΑΠΟΝΕΥΡΩΣΗ )

Είναι η οδοντιατρική πράξη που γίνεται κάτω απο το εξωτερικό σμάλτο, στο εσωτερικό του δοντιού, που λέγεται πολφός, όταν αυτός έχει επιμολυνθεί από μικρόβια

Κλείστε άμεσα το ραντεβού σας!

Επικοινωνήστε μαζί μας και ένας εκπρώσοπος μας θα σας ενημερώσει άμεσα.