ΠΕΡΙΟΔΟΝΤΟΛΟΓΙΑ-LASER

Η ΠΕΡΙΟΔΟΝΤΙΤΙΔΑ

Είναι μια χρόνια περιοδοντική φλεγμονώδης νόσος που συχνά οδηγεί σε απώλεια των δοντιών.

Μπορούμε να θεραπεύσουμε με επιτυχία την περιοδοντίτιδα που διαγνώστηκε εγκαίρως.

Σε περίπτωση απώλειας δοντιών, μπορούμε να τα αντικαταστήσουμε πλήρως, ακόμα κι αν χάσατε μέρος του οστού.

Η ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ!

Αν δεν ξέρετε πώς να φροντίζετε σωστά τα δόντια σας στο σπίτι, επισκεφθείτε το οδοντιατρείο μας.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΠΕΡΙΟΔΟΝΤΙTIΔΑ;
Στην αρχή, η περιοδοντίτιδα εκδηλώνεται με αιμορραγία, ουλίτιδα, σταδιακή φλεγμονή συνοδευόμενη από δυσάρεστη οσμή στο στόμα.
Στα προχωρημένα στάδια της, όταν αφήνετε τη φλεγμονή να εξαπλωθεί πιο πολυ, τα ούλα υποχωρούν και οι ρίζες των δοντιών εκτίθενται.
Το τελευταίο στάδιο της περιοδοντίτιδας έχει ως αποτέλεσμα ένα δόντι με κινητικοτητα που τελικά πεφτει.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ;
Η περιοδοντίτιδα προκαλείται από οδοντική πλάκα που σχηματίζεται στην επιφάνεια του δοντιού και δεν αφαιρείται. Επομένως, η πιο σωστη τακτικη ειναι η προληψη, ο τακτικος καθαρισμος , τόσο στο σπίτι όσο και στο οδοντιατρείο. Η σωστή διατροφή είναι επίσης σημαντική.

LASER

Χρήσεις Οδοντικών Λέιζερ

• Αφαίρεση μολυσμένου ή φλεγμονώδη ιστού των ούλων σε περιπτώσεις ουλητιδας ή περιοδοντικής νόσου.

• Βοήθεια σε διαδικασίες βιοψίας.

• Σε ουλοπλαστική.

• Στη λεύκανση των δοντιών.

• Σε επιμήκυνση της μύλης του δοντιού.

• Σε χειρουργία χαλινού

ΟΦΕΛΗ ΤΩΝ ΟΔΟΝΤΙΚΩΝ ΛΕΙΖΕΡ

Τα λέιζερ είναι γενικά πιο ακριβή και μπορούν να μειώσουν τους χρόνους επούλωσης που συνδέονται με ορισμένες οδοντικές διαδικασίες.

Λόγω τoυ καυτηριασμού του ιστού, θα υπάρξει ελαχιστη αιμορραγία μετά από χειρουργία μαλακών ιστών. Επίσης παρατηρείται μείωση της ποσότητας των βακτηρίων στον μολυσματικό ιστό.

Πώς λειτουργεί η περιοδοντική θεραπεία με λέιζερ;

Στην κλινική μας, χρησιμοποιούμε οδοντικά λέιζερ για να θεραπεύουμε αποτελεσματικά την περιοδοντική νόσο. Χρησιμοποιείται ένα οδοντικό λέιζερ προκειμένου να αφαιρεθεί ο ιστός των ούλων που έχει φλεγμονή ή μολυνθεί λόγω περιοδοντικής νόσου.

Όταν αφαιρεθεί ο φλεγμένος ή μολυσμένος ιστός, επιτρέπει την πρόσβαση σε ορισμένες περιοχές του δοντιού για πιο λεπτομερή καθαρισμό των οδοντοστοιχιών και τοποθέτηση τοπικού αντιβιωτικού. Ο οδοντίατρος σας θα είναι σε θέση να καθαρίσει και να αποκτήσει πρόσβαση σε βαθιές περιοχές κάτω από τα ούλα, γνωστες ως περιοδοντικοί θύλακοι. Μόλις καθαριστεί η περιοχή από τα βακτήρια που σχετίζονται με την περιοδοντική νόσο, μπορεί να ξεκινήσει η διαδικασία επούλωσης.

Το λέιζερ είναι μια συσκευή που δημιουργεί μια στενή δέσμη φωτεινής ενέργειας

Αυτή η ενέργεια φωτός μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να τροποποιήσει ή να αφαιρέσει ιστό στο στόμα για να βελτιώσει και να διατηρήσει την στοματική υγεία.

Κλείστε άμεσα το ραντεβού σας!

Επικοινωνήστε μαζί μας και ένας εκπρώσοπος μας θα σας ενημερώσει άμεσα.